.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشريفات جنجالي؛
فرار بهبهاني از واخواهي خبرنگاران مازني
وزير راه و ترابري در مقابل سوال خبرنگاران استان مازندران مبني بر ضرورت و يا عدم ضرورت تشريفات خودرويي در بازديد‌ از پروژه‌ها به سوال خبرنگاران پاسخ نداد و محل مصاحبه را ترك كرد...
فرار بهبهاني از واخواهي خبرنگاران مازني

وزير راه و ترابري در مقابل سوال خبرنگاران استان مازندران مبني بر ضرورت و يا عدم ضرورت تشريفات خودرويي در بازديد‌ از پروژه‌ها به سوال خبرنگاران پاسخ نداد و محل مصاحبه را ترك كرد.

به گزارش شمال نيوز ، وزير راه و ترابري كه قرار بود امروز با بازديد از پروژه‌هاي عمراني راه و ترابري مازندران گامي براي تسريع در انجام اين پروژه‌‌ها بردارد در مقابل پرسش‌هاي خبرنگاران واكنش نشان داد و محل مصاحبه در فرودگاه بين‌المللي دشت ناز ساري را ترك كرد.

وزير راه و ترابري در حالي از اين مصاحبه ايستاده دلخور شد كه در مقابل اين سوال عنوان پرت و پلا را به كار برد.

حميد بهبهاني در پاسخ به سوال یک خبرنگار كه چرا براي يك بازديد اين همه تشريفات خودرويي قائل مي‌شويد گفت: اگر مي‌خواهيد پرت و پلا روي سايت ببريد به من بگو.
وي با اشاره به اينكه من براي سياست‌بازي نيامدم، تصريح كرد: من براي خدمت به شهر شما آمدم.

وزير راه و ترابري با اين گفته خود كه سوال تشريفات خودرويي را جزء سياست‌بازي قلمداد كرد با گفتن «خدا نگهدار» باعث شد تا ديگر خبرنگاران خبرگزاري‌ها از پرسش‌هاي خود درباره موضوع‌هاي ديگر محروم شدند.

خبرنگار خبرگزاري‌هاي فارس، ايرنا، ايلنا و مهر كه از بامداد روز سه شنبه بيست و سوم تيرماه همراه اين تيم بازديدي بودند پرسش‌هاي اعتبارات وزارت راه و ترابري، ميزان كسري بودجه، آخرين وضعيت پروژه‌‌هاي راه و ترابري و وضعيت كمربندي‌‌ها را كنار گذاشتند تا در موقعيتي ديگر به جواب پرسش‌هاي خود برسند.

از نكات قابل توجه اين بازديد كه مورد اعتراض خبرنگاران واقع شد اين بود كه وزير راه در مقابل سوال خبرنگار صدا و سيما كه درباره چند موضوع خواست تا از وزير مصاحبه كند به خبرنگار رسانه ملي در استان مازندران گفت: اول بفرماييد خبر شما كي روي آنتن مي‌رود، اگر ساعت دو بعدازظهر روي آنتن مي‌رود خوب است و مصاحبه مي‌‌كنم.

وي تصريح كرد: زيرا دكتر احمدي‌‌نژاد خبر ساعت 2بعدازظهر را مي‌بيند و معمولاً خبر ساعت 21 را نمي‌بيند.

وزير راه و ترابري از نمايندگان مجلس حاضر در بازديد و معاونان خود خواست تا در محل مصاحبه حاضر شوند تا آنچه در مصاحبه گفته مي‌شود تعهد داده شود.

وزير راه و ترابري كه امروز براي بازديد به پروژه‌هاي عمراني راه و ترابري ساري و جاده فيروزكوه آمده بود دقايقي قبل ساري را مقصد شهرستان بابل ترك كرد.

فايل صوتي گفته‌هاي وزير راه موجود است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 تير 1388
كار براي رضاي خوب است نه براي احمدي نژاد واخبار ساعت 2 بعد از ظهر
مهندس 23 تير 1388
دکتر حسامی مدیر موفق هواپیمایی هما است که وزارت راه راباشایستگی در اینده تحویل خواهد گرفت .این اقا رفتنیه...شاید پیش خانواده اش در امریکا
نا شناس 24 تير 1388
گازرسانی و توسعه مخابرات روستایی ساری ، کمربندیهای ساری یادگار مرحوم سلیم بهرامی و روزبهی نمایندگان ساری و مرحوم دکتر دادمان وبا نفت 8 دلاری است . از اعضای شوراهای شهر و روستا بپرسید . آقایان مسئولین فعلی شما چه کردید با دلارهای میلیاردی نفتی ؟؟؟!!!!!!!!! قول رفع ترافیک ساری توسط آقای احمدی نژاد در استادیوم متقی 2 سال قبل چه شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
فربد 24 تير 1388
البته بايد به وزير هم تا حدودي حق داد معمولا وقتي وزيري وارد استاني مي شود خبرنگاران اول به او خوش آمد مي گويند و اولين سوال انگيزه سفر بايد باشد و بعد سوالات ديگر و يا انتقادي پرسيده شود اينكه اولين سوال اين باشد چرا با اين همه تشريفات آمديد زياد جالب نيست به هر حال جوابهاي وزير نيز بسيار بد بود ولي خصوصيات اخلاقي آقاي بهبهاني اينست كه هميشه بذله گو و رك حرف مي زند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.